Megjelent Bene Márton Simon Kruschinskival (Johannes Gutenberg Universität, Mainz) közösen írt tanulmánya a European Union Politics folyóiratban!
A " In varietate concordia?! Political parties’ digital political marketing in the 2019 European Parliament election campaign" című tanulmány 28 ország 186 pártjának a Facebookon folytatott digitális marketing stratégiáit vizsgálja a 2019-es Európai Parlamenti választások kontextusában. A tanulmány a Facebook politikai marketing modelljének felállítása után, a különböző marketingeszközök, így a saját, a szerzett és a fizetett elérés kapcsolatát, illetve országonkénti eltéréseit elemzi. Az eredményekből kiderül, hogy szofisztikált marketingstratégiák csak néhány országban vannak jelen (Németország, UK), a fizetett elérést a saját elérés kiegészítésére, nem pedig helyettesítésére használják a pártok, illetve a fizetett elérés a szerzett elérést is növelni tudja, de az organikusan elért viralitás erejével nem tud versenyezni.
Kruschinski S and Bene M (2021) In varietate concordia?! Political parties’ digital political marketing in the 2019 European Parliament election campaign. European Union Politics: 146511652110407. DOI: 10.1177/14651165211040728.