Megjelent Beatriz Jordá, Azahara Cañedo, Bene Márton és Manuel Goyanes új cikke "Out-of-Place Content: How Repetitive, Offensive, and Opinion Challenging Social Media Posts Shape Users' Unfriending Strategies in Spain" címmel a Social Sciences folyóiratban.
A tanulmány azt vizsgálja, hogy a spanyol közösségi média felhasználók, hogyan kezelik a platformokon a kéretlen, számukra bosszantó tartalmakat. Az eredmények többek között azt mutatják be, hogy a saját véleménytől eltérő tartalmak önmagukban nem zavaróak a felhasználók számára, csak abban az esetben váltanak ki ellenállást, ha a stílusuk sértő vagy az egyén identitása számára nagy jelentőséggel bíró témában nyilvánulnak meg. Az ilyen tartalmak szűrése érdekében is ritkán tesznek azonban lépéseket a felhasználók, különösen akkor tolerálják ezeket, ha közeli ismerőstől származik az egyébként elfogadhatatlannak vagy bosszantónak vélt tartalom. A társas viszonyok tehát elsőbbséget élveznek a tartalmi szempontokhoz képest, ami magyarázatot nyújt a szakirodalom meglátására, miszerint a közösségi médiában a felhasználók meglehetősen sokszínű, gyakran saját véleményüknek vagy preferenciájuknak ellentmondó posztokat is tartalmazó tartalomfolyamnak vannak kitéve.